Skip to main content

فروشگاه رویال نت

با بهره گیری از کادری مجرب متشکل از کارشناسان فروش و روابط عمومی به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی کشور در حوزه انفورماتیک فعالیت می‌نماید.

مجموعه تخصصی رویال از سال 1390 فعالیت خود را در زمینه دیجیتال شروع کرده و اکنون بعد از گذشت یک دهه اقدام به ارائه خدمات و فروش محصولات خود به صورت اینترنتی و آنلاین نموده است.
مجموعه رویال مارکت فقط فروشگاه لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر نیست و خدماتی در زمینه های کافی نت، دفتر مشاوره و چاپ تبلیغات،توزیع جدیدترین فیلم ها و سریال های روز و… به مشتریان خود ارائه می دهد.

این شرکت با سرلوحه قراردادن سه اصل کلیدی، تضمین اصلالت کالا و ارائه ضمانت نامه معتبر، قیمت مناسب و ارسال سریع سفارشات به اقصی نقاط کشور، موجبات رضایتمندی مشتریان و وفاداری آن ها را فراهم نماید و همچنین با اخذ مجوزهای لازم از سازمان‌های مرتبط با فروش اینترنی باعث ایجاد حس یک خرید مطمئن در بین مشتریان خود گردد.

این فروشگاه در راستای رسالت اجتماعی خود و با توجه به شرایط خاص حاکم بر جامعه، برخود واجب می‌داند تا با تلاش روز افزون دامنه خدمات و کالاهای خود را گسترش داده و سر پرتو عنایت حق تعالی و منویات مقام معظم رهبری بر ایجاد اشتغال برای جوانان و تحصیل کردگان گامی هرچند کوچک در جهت اعتلای میهن عزیزمان بردارد.

فروشگاه رویال نت

تبلیغات شما