Skip to main content

شرایط آزمون استخدام سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش خراسان رضوی، سید امیر شوشتری سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله باکرونا از روز سه شنبه ۳ اسفند ١۴٠٠ پایه های نهم و دوازدهم در مدارس شهری و همچنین تمامی پایه های تحصیلی مدارس روستایی و عشایری در تمامی رنگ بندی های اعلام شده به لحاظ شیوع ویروس کرونا با رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی مجاز به برگزاری حضوری کلاس های درسی خواهند بود.

وی افزود: علاوه بر این ۲ پایه تحصیلی مذکور، طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، از هفته گذشته کارگاه های دروس عملی هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش نیز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می شود.

شوشتری خاطرنشان کرد: شرایط بازگشایی و الزاماتی که بر اساس دستورالعمل های ابلاغی باید در مدارس رعایت شود به مدیران مراکز آموزشی ابلاغ خواهد شد و نظارت های سخت گیرانه ای در خصوص رعایت این پروتکل ها صورت می‌گیرد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در ادامه گفت: تمامی امکانات و ظرفیت های آموزش و پرورش استان در راستای حفظ سلامت دانش آموزان بسیج شده اند. نباید فراموش کنیم که تعطیلی مدارس به شکل کلی آسیب های اجتماعی، فرهنگی و تحصیلی بسیار زیادی را به دنبال خواهد داشت و باید با زمینه سازی مناسب به دنبال این باشیم که ضمن حفظ سلامت دانش آموزان و همکاران ، زمینه دستیابی به اهداف آموزشی و پرورشی را نیز فراهم کنیم.

لازم به ذکر است که فعالیت های آموزشی مدارس شهری در سایر پایه ها و مقاطع به جز پایه نهم و دوازدهم و دروس کارگاهی و عملی بر مبنای روال سابق و غیرحضوری دنبال می شود.

تبلیغات شما