Skip to main content

بورس توزیع بلبرینگ

گروه صنعتی پالود مفتخر است با تجربه بیش از 20 سال در زمینه واردات و توزیع انواع بلبرینگ استاندارد و گارانتی دارد در کشور با شمار زیادی از شرکتها و صنایع کشور همکاری میکند بلبرینگهای ارائه شده ازسوی این شرکت دارای هولوگرام استاندارد و گارانتی تضمینی میباشد.

 خرید بلبرینگ اصلی و کارآمد یکی از مشکلات بزرگ مشتریان و خریداران بلبرینگ می باشد، چرا که متاسفانه بلبرینگ های تقلبی در بازار ایران زیاد شده است  و چون تشخیص بلبرینگ اصلی از تقلبی دشوار است و برای همه افراد و مشتریان بلبرینگ، تمایز بین بلبرینگ اصلی و بلبرینگ تقلبی به راحتی مقدور نیست پس عده ایی افراد سود جو از این فرصت سو استفاده کرده و اقدام به پخش و فروش بلبرینگ های تقلبی می نمایند.
بیشتر بلبرینگ های تقلبی از برند های SKF و FAG هستند به علت اینکه سود بیشتری برای افراد دارد اما به تازگی با روند رو به رشد خرید بلبرینگ های ژاپنی در بازار بلبرینگ های ژاپنی از نوع بی کیفیت و تقلبی نیز زیاد شده است.
برای اطلاع از نحوه تشخیص بلبرینگ اصلی از تقلبی میتوانید به این صفحه مراجعه کنید. تشخیص بلبرینگ اصلی از تقلبی
با توجه به این شرایط خرید کردن برای مشتری بلبرینگ و همچنین فروش بلبرینگ برای فروشنده سخت می شود.
یکی از راه های خرید کردن با خیال راحت و اطمینان پیدا کردن از خرید بلبرینگ اصلی SKF و FAG خرید کردن از فروشگاه ها و شرکت هایی می باشد که سابقه خوبی دارند و با صنایع مختلف کار میکنند.

تهیه و پخش انواع بلبرینگ ماشین آلات صنعتی ، راهسازی کشاورزی ، خودرویی و غیره انواع کاسه نمد ، تسمه ، اورینگ ، پکینگ ، گریس ، روغن های تخصصی و تجهیزات صنعتی تامین کننده بلبرینگ کارخانجات سیمان،گچ،ذوب آهن،صنایع فولاد و دیگر صنایع

فروش و توزیع انواع بلبرینگ گارانتی دار اصلskf-fag-koyo با قیمت عمده توزیعی در کشور با اولین خرید هدیه تخفیفی خود را دریافت نمائیدفروش و توزیع انواع بلبرینگ تراکتور– بلبرینگ کمباین-بلبرینگ کشاورزی با قیمت عمده و جزئی با گارانتی کیفیت و قیمتفروش کاسه نمد ، فروش بلبرینگ و پخش بلبرینگ nachi و رولبرینگ skf ، یاتاقان ،اس کا اف

گروه صنعتی پالود

گروه صنعتی پالود مرکز تهیه و پخش بلبرینگ در سرتاسر ایران تامین کننده ی انواع بلبرینگ و ملحقات مربوطه ، بلبرینگ های شیار عمیق ، بلبرینگ تماس زاویه ای ، بلبرینگ خود تنظیم ، رولبرینگ های مخروطی ، کروی بلسکرو … انواع آداپتور و یاتاقان با برندهای معتبر جهان INA ، SKF ، FAG ، NSK ، ASAHI تامین انواع روانکاری های تخصصی ، گریس ها و روغن های صنعتی ، ارائه دهنده ی انواع بلبرینگ ها و محصولات کارخانجات داخلی و خارجی ، تامین انواع تسمه نقاله ، تایمینگ ، شیاری ، دور متغیر ، انتقال نیرو ، تامین انواع شلنگ های فلکسی بل فشار قوی ، تامین انواع کاسه نمد و پکینگ ، انواع اورینگ و تراش انواع قطعات پلیمری و ضد حرارت و غیره آرپه 3 مرجع فروش انواع بلبرینگ و رولبرینگ با کیفیت های بسیار بالا . آرپه اولویت خود را در فروش بلبرینگ رضایت مشتریان دانسته و تمامی محصولات خود را از نوع درجه یک و با استاندارد بالا و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان محترم قرار خواهد داد.

دانستنیها

بال به معنای توپ و بیرینگ به معنای یاتاقان می باشد. بلبرینگ ها نوعی از انواع چرخنده ها و از خانواده ی یاتاقان ها هستند .بلبرینگ ها تحمل بار بصورت محوری و شعاعی می باشد .  در صورت فشار بیشتر از حد تعیین شده به بلبرینگ باعث خرد شدن گوی ها شده و در نهایت باعث خرابی آنها خواهد شد . بلبرینگ هایی که دارای ساچمه های کوچکتری هستند قادر به تحمل بار کمتری می باشند .

تاریخچه

تاریخچه ی ساخت بلبرینگ آنجایی آغاز شد که بشر نیاز به وسیله ای جهت کم کردن اصطکاک بین دو سطح و حرکت اجسام داشت .
در آن زمان و بعد از اختراع چرخ انسانها برای کم کردن اصطکاک از چربی حیوانات استفاده می کردند و همین امر موجب شد که انسانها به فکر اختراع وسیله ای برای به حداقل رساندن سایش دو سطح و به حرکت در آوردن اجسام باشند و بلبرینگ اختراع شد .
بلبرینگ های ابتدایی بسیار سطحی و ضعیف بودند اما امروزه انواع مختلف بلبرینگ با کیفیت های متنوع در حال تولید می باشد . جهت توضیحات جامع و کامل در مورد بلبرینگ ها و کاربرد بلبرینگ و توضیحات تخصصی می توانید به بخش مقالات مراجعه نمایید . بلبرینگ ها انواع مختلفی داشته و هر کدام از آنها جهت استفاده ی خاصی کاربرد خواهند داشت .
بلبرینگ یکی از مهمترین لوازم جهت راه اندازی کارخانجات ، انواع خودرو و موتور سیکلت ها، دوچرخه ، ماشین آلات و… می باشد که امروزه اگر با دقت در لوازم قابل استفاده ی روزمره ی خود نگاه کنیم کارایی آن به وفور دیده خواهد شد .
بلبرینگ ها با توجه به شرکت سازنده و نوع استفاده از استقامت های متنوعی برخوردار می باشند به عنوان مثال یک نوع بلبرینگ وجود دارد که وزنی معادل 1 کیلوگرم را می تواند تحمل کنند اما بلبرینگ هایی ساخته شده اند که وزن های بسیار بالایی را متحمل خواهند شد و در کارخانجات و ماشین آلات صنعتی و وسایل نقلیه ی راه سازی و … استفاده می شوند . نوع دیگر بلبرینگ ها که قادر به تحمل فشار بیشتری می باشند رولبرینگ نام دارند .

 

جهت مشاوره ی رایگان و خرید بلبرینگ ، روغن های صنعتی و سایر محصولات با کارشناسان ما تماس بگیرید. با آرزوی سلامتی و موفقیت برای شما . سربلند و پیروز باشید

تبلیغات شما