Skip to main content

4 نکته مهم هنگام خرید کابل شارژ برای موبایل

تصویر نوشته راهنمای خرید کابل شارژ موبایل

4 نکته مهم که باید هنگام خرید کابل شارژ برای تلفن همراه بهش توجه کنید :

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و عرضه تلفن های همراه جدید به بازار یکی از مهم ترین موضوعاتی که اکثراً بهش دقت می کنند و برای همه اشخاص مهم است باطری تلفن همراه است که جدا از ظرفیت و مشخصات آن، کابل شارژی که برای شارژ تلفن همراه استفاده می کنید خیلی مهم است. توی این مقاله خیلی کوتاه و مختصر میخام این چند تا نکته مهم رو بهتون معرفی کنم تا اگر کابل شارژر فابریک موبایلتون رو از دست دادید بتونید یه انتخاب خیلی درست برای خرید کابل شارژ جایگزین داشته باشد.

Micro charging cable model EC-10

1- مواد بکار رفته هنگام ساخت

این موضوع براتون مهم باشه که از چه نوع مواد اولیه ای برای ساخت کابل شارژتون استفاده شده. شرکت های معتبر برای کابل شارژ های خوب معمولا از مس و  مس تقویت شده استفاده می کنند اما شرکت هایی که کابل شارژ درجه 2 و 3 عرضه می کنند اکثرا از مواد اولیه نامرغوب و بی کیفیت استفاده می کنند. پس مواد اولیه بکار رفته خیلی در کیفیت و سرعت شارژ تلفن همراه شما موثر است.

2- جنس روکش و وضعیت مقاومت کابل شارژ

حتما به کیفیت روکش کابل هم توجه ویژه ای داشته باشید. به چه علت؟ به دلیل اینکه شما هر چقدر هم شخص منظم و باسلیقه ای باشید اگر کابل شارژتون کیفیت مناسب و استاندارد های حداقلی رو نداشته باشه بعد از مدت کوتاهی دچار قطعی و خمیدگی در نواحی کابل میشه. پس بهتره کابلی رو انتخاب کنید که هم کیفیت خوبی داشته باشه و روکش اون مقاوم باشه و هم ظاهر زیبایی داشته باشه.

3- سرعت انتقال دیتا و فست شارژ بودن

سرعت انتقال دیتا برای جابجایی فایل ها در لپ تاپ و کامپیوتر هم خیلی مهم است چون خیلی از افراد برای انتقال اطلاعاتشون از کابل های شارژ موبایل استفاده می کنند که اگر شما جزء این دسته هستید باید کابلی رو انتخاب کنید که سرعت انتقال بالایی داشته باشه و از این ویژگی پشتیبانی کنه. موضوع بعد هم پشتیبانی از قابلیت فست شارژ است که باید در نظر داشته باشید که گوشی شما آیا از تکنولوژی شارژ سریع پشتیبانی میکنه یا خیر. اگر موبایل شما فست شارژ رو ساپورت نکنه استفاده از کابل شارژ های فست نه تنها سرعت شارژ رو افزایش نمیده بلکه ممکنه به طول عمر مفید باطری موبایلتون هم صدمه بزنه و باعث مشکل بشه. و برعکس اگر برای تلفن های همراهی که فست شارژ هستند از کابل شارژر های غیر فست استفاده کنید به باطری گوشی ممکنه آسیب برسه و در طول زمان باعث خرابی باطری موبایل بشه.

4- میزان توان خروجی

این یکی از مهم ترین بخش های قابل توجه هنگام انتخاب کابل شارژه که باید بهش دقت کنید. این موضوع برای هر گوشی متفاوته برای همین داخل این مقاله نمیشه براش عدد ثابتی انتخاب کرد اما اگر به کابل قبلی شارژرتون نگاهی کنید و یا مشخصات باطری گوشیتون رو بررسی کنید میزان ولتاژ مناسب و لازم رو می تونید خیلی راحت پیدا کنید که کابل شارژتون باید چه میزان ولتاژ و خروجی داشته باشه.

5- ضمانت و گارانتی

و در آخر به ضمانت نامه و گارانتی که شرکت های معتبر به خریدار نهایی می دهد توجه کنید. چون اکثر شرکت های معتبر به مشتریان خود گارانتی بازگشت کالا رو می دهند تا با خیال راحت بتونید خرید انجام بدین

سخن آخر

خب امیدوارم که از این مطلب استفاده کنید و تونسته باشم راهنمایی به شما عزیزان کرده باشم تا در هنگام خرید کابل شارژ، انتخابی درست و اصولی داشته باشید. هر راهنمایی در مورد خرید کابل شارژ تلفن همراه داشتید می تونید خیلی راحت با ما ارتباط بگیرید تا کامل راهنماییتون ک

تبلیغات شما