Skip to main content

بهترین هدفون بی سیم سونی در سال ۲۰۲۳

1. هدفون بی سیم سونی WH-1000XM4

حتی با وجود اینکه هدفون جدیدتر سونی WH-1000XM5 در حال حاضر وجود دارد، ما هنوز XM4 را به عنوان خرید بهتری برای اکثر مردم ارزیابی می کنیم. هدفون سونی WH-1000XM4 حذف نویز و کیفیت صدای عالی را در طراحی بی‌سیم ارائه می‌کند که در هر مرحله از آزمایش ما بسیار راحت و سبک بود. XM5 همه این کارها را بهتر انجام می دهد، شکی نیست، اما باید هزینه چند برابری و اضافه بپردازید که مقرون بصرفه نیست و ما فکر می کنیم که XM4 در حال حاضر تعادل بهتری دارد. هدفون بی سیم سونی WH-1000XM4 مملو از ویژگی‌های برتر از جمله ارتقاء کیفیت صدا و فرمت صوتی واقعیت 360 سونی که صدایی فضایی را روی هدفون‌های استریو ارائه می‌کند، به‌علاوه کدک LDAC که می‌تواند نرخ بیت تا 990 کیلوبیت بر ثانیه ارسال کند. با این حال، آنها aptX یا aptX HD ندارند، بنابراین مسافت پیموده شده و پشتیبانی صوتی با وضوح بالا ممکن است متفاوت باشد. سونی WH-1000XM4 هدفون بی سیم مورد علاقه ما میباشد زیرا دقیقا همان چیزی را که وعده می دهد را ارائه می دهند. ویژگی‌های برجسته حذف نویز استثنایی است که ما دریافتیم که در انواع محیط‌ها حتی در رفت‌وآمدهای پر سر و صدا بسیار خوب عمل می‌کند و ما در اینجا نیز به پشتیبانی از کدک‌های پیشرفته امتیاز می‌دهیم و یکی از نکات انتخاب بهترین هدفون بی سیم سال 2023 است.

معمولاً مجبور می شوید بین یک هدفون حذف نویز که عملکرد خوبی برای جلوگیری از نویز بیرونی دارند یا هدفون هایی که در پخش صدا عالی هستند، انتخاب کنید. هدفون سونی WH-1000XM4 در هر دو عالی است، به این معنی که شما مجبور نیستید محدود شوید و می توانید هر دو ویژگی را باهم داشته باشید. تنها ایرادی که ما پیدا کردیم این است که برای ورزش ایده آل نیستند. دلیلش این است که آنها با حرکت زیاد ثابت نمی مانند و همچنین فاقد مقاومت در برابر آب است، به این معنی که برای تعریق یا حتی باران های ملایم به اندازه کافی مقاوم نیستند.

2. هدفون بی سیم سونی WH-CH510

اگر ایده هدفون های بی سیم سونی را دوست دارید اما به مجموعه ای گران قیمت و رده بالا مانند هدفون سونی WH-1000XM4 در بالا نیاز ندارید، هدفون سونی WH-CH510 گزینه بسیار مقرون به صرفه تری با تمام ویژگی های عالی است که اکثر مردم نیاز خواهند داشت. هدفون بی سیم سونی WH-CH510 صدای قوی، عمر باتری عالی و اتصال بلوتوث را ارائه می‌دهد. قیمت آن‌حدود یک میلیون و پانصد هزار تومان میباشد که نسبت به هدفون سونی WH-1000XM4 که حدود ده میلیون تومان قیمت دارد، بسیار مقرون بصرفه تر است و حدود یک دهم هدفون های دیگر سونی قیمت گذاری شده است. با این قیمت، کیفیت ساخت یا محدوده فرکانس هدفون‌هایی که تقریباً ده برابر قیمت دارند را ندارند، اما آن یک هدفون همه کاره عالی با قیمت بسیار چشمگیر است. با خرید آن ممکن است برخی از صداهای محیط را نیز بشنوید، اما برای کسانی که در دفتر کار می کنند یا باید در خانه هوشیار بمانند، این می تواند یک نکته مثبت به جای انتقاد باشد. یک میکروفون داخلی برای تماس‌ها وجود دارد که در طول آزمایش ما آن را کاملاً خوب دریافتیم. سونی می‌گوید که می‌توانید انتظار داشته باشید تا 35 ساعت موسیقی پخش کند و زمانی که ما آنها را بررسی کردیم، این زمان دقیق بود. به طور ساده، شارژ کامل حدود چهار ساعت طول می کشد و شما می توانید حدود 90 دقیقه استفاده را از 10 دقیقه شارژ دریافت کنید. یکی از موضوعات آزاردهنده و نقطه ضعف این محصول نبود جک 3.5 میلی متری صدا میباشد که برای دستگاه های فاقد فناوری بلوتوث مناسب نیست.

 

در طول آزمایش، متوجه شدیم که اتصال بلوتوث این هدفون پایدار است و هیچ قطعی در طول استفاده مشاهده نشد، اگرچه آنها سخت‌ترین و بهترین هدفون‌هایی نیستند که تا به حال امتحان کرده‌ایم، اما سبک، راحت و بسیار مناسب برای استفاده در تمام طول روز هستند. بنابراین اگر به دنبال یک هدفون بلوتوثی همه کاره خوب و مقاوم و با اصالت هستید بدون آنکه هزینه زیادی انجام دهید، ما این هدفون سونی را به شدت به شما توصیه می کنیم.

۳. هدفون سونی WH-1000XM5

هدفون سونی WH-1000XM5 یکی از بهترین هدفون‌های بی‌سیمی است که تا به حال آزمایش کرده‌ایم، اما قیمت بالای آنها به این معنی است که فکر می‌کنیم در برخی موارد گزینه‌های بهتری وجود دارد. هدفون WH-1000XM4 سونی، در بالای لیست ما قرار دارد زیرا فکر می کنیم مشخصات و قیمت آن برای هر کسی که به دنبال هدفون رده بالا است مناسب است. اما XM5s طراحی بی‌سیم سبک‌تر، درایورهای جدید، مجموعه‌ای از میکروفون‌ها را برای کیفیت تماس بهتر و شارژ فوق‌العاده سریع ارائه می‌دهد. همچنین پردازش بهتری برای حذف نویز وجود دارد که قبلاً خوب بود و اکنون عالی است. اگر به دنبال بهترین هدفون حذف نویز هستید و می توانید هزینه بیشتری پرداخت کنید، این محصول کمپانی سونی شما را ناامید نخواهد کرد. در طول آزمایش، ما بسیار شگفت زده شدیم که هدفون WH-1000XM5 سونی دقیقاً همان چیزی را ارائه می دهد که وعده داده است و سپس به لطف حذف نویز استثنایی و پشتیبانی از کدک های پیشرفته، صدای با کیفیت بالاتری را در برنامه های سازگار ارائه می دهد. درایورهای این مدل 30 میلی‌متر و کوچک‌تر از قبلی هستند، اما از لحاظ صوتی شفاف تر و دقیق تر هستند. ما متوجه شدیم، زمانی که به موسیقی با صدای بلند گوش می دهید نشتی صدا نیز بسیار کم است. من با صدای کامل و بلند در کنار یکی از همکاران در دفتر نشستم و به موسیقی گوش دادم و آنها چیزی نشنیدند، این یک پیشرفت بزرگ نسبت به مدل قبلی است. می توانید لوازم جانبی موبایل و هدفون را با بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی سوکت خریداری کنید.

تبلیغات شما