Skip to main content

ساعت هوشمند

انتخاب و خرید یک ساعت هوشمند مناسب کار خیلی سختی نیست به دلیل اینکه مدلها و تنوع ساعت هوشمند به اندازه موبایل ها نیست فروشگاه اینترنتی کالانه سعی کرده بهترین محصولات ساعت هوشمند را به شما معرفی کند تا در خرید خود دچار اشتباه نشوید.

میتوان گفت ساعتهای هوشمند شیائومی،سامسونگ و اپل جزو پرفروش ترین های بازار هستند.

لقب گجت مستقل و همه کاره دقیقا مناسب ساعت های هوشمند است.

با اینکه اگر متصل ودن ساعت هوشمند با گوشی همرا قطع گردد،رسما نصفی از کارایی خود را از دست میدهد ولی اما استفاده و امکانت گجت ها آنقدر زیاد و کار راه انداز است که بدون متصل کردن به تلفن همراه میشود از آن نیز لذت برد.

یکی از مهم ترین کارایی آن این است که این ساعت های هوشمند درگیر سلامتی شما میشوند و میتوان گفت شما را وادار میکند تا به سلامتی خود بیشتر اهمیت دهید.

امکاناتی که ساعتهای متفاوت برای این امکان در نظر گرفته شده است تفاوت دارد بز فرض مثال ساعت شیائومی بند gps ندارد اما از توانایی بالایی در سنجش و محاسبه ی فعالیتهای جسمانی و میزان و مقدار تحرک دارد.

اعلانات و نوتیفکیشن هایی که جلوی چشم است همیشه دومین دلیل برای پرطرفدار شدن این ساعت ها شده است،بدون استفاده از گوشی میتوان با نگاهی ساده به ساعت هوشمند خود از وضعیت اعلانات با خبر شوید و حتی در صورت مایل
بودن پاسخ کوتاهی به آنها بدهید.

پاور بانک

عامل ضعف موبایل ها در نگه داشتن مقدار باطری،اشکالاتی را برای کاربران به وجود آورده است و حل کردن این مسئله به واسطه پاور بانک ها باعث میشود لقب سوپرمن یا سوپر استار شرایط بحرانی به آن ها بدهیم.

اگر بگوییم از بین تمامی این گجت ها هوشمند،تجهیزات موبایل،یکی از پرفروش ترین ها پاور بانک ها هستند اصلا جای تعجب ندارد و جالب است بدانید که شیائومی هر 6 ثانیه یک پاور بانک به فروش میرساند.

این پاور بانک ها در مدل های گوناگون تولید میشود و دلیل این مسئله این لست که این پاور بانکها در تنوع ،درخواست بالا و سلیقه های متفاوت عرضه میشود؛برندهای مختلفی نظیر شائومی،انکر،سامسونگ و غیره با هدف پوشش دهی برای تمامی سلیقه ها،پاور بانک های متفاوتی را ارائه کرده است که هر مدام دارای خصوصیات خاصی است اگر به خرید این کالا بروید مشاهده میکنید که چقد دارای تنوع است.

اصلی ترین ویژگی هایی که برای خرید پاور بانک باید در نظر داشت موارد زیر است :

  • داشتن چراغ LED برای مشاهده ی میزان شارژ باقی مانده
  • ظرفیت بالای باطری(حداقل توان 20000000 میلی آمپر)
  • وزن مناسب و طراحی زیبا
  • داشتن فناوری شارژ سریع
  • بهره وری از فناوری تشخیص هوشمند شدن جریان مورد نیازر

شیائومی از طریق پاور بانک m2000 2c xiaomi سهم بزرگی از بازار را به خود تخصیص داده است چرا که این مدل پاور بانک از کیفیت بالایی برخوردار است و میشود گفت تمامی ویژگیها را در خود دارد.

با اینکه مدل های جدیدتری در بازار موجود شده است اما هنوز این پاور بانک به عنوان یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین ها شناخته شده است.

استفاده از قاب گوشی،با اهمیت ترین کار برای نگه داشتن موبایل همراه

شکستن Lcd یا خراب شدن تاچ گوشی از آن کازهای دشوار است که اگر این اتفاق بیفتاد بهتر است از فکر گوشیتان بیرون بیایید!

پیدا کردن LCD برخی از گوشی ها تقریبا کار دشواری است و معمولا نتیجه تعمیرات صفحه نمایش گوشی ها آنطور که باید باشد نیست.

معمولا مهم ترین عانل خراب شدن صفحه نمایش گوشی ضربه خوردن و فشار آوردن به LCD است.

گارد ها و قاب های گوناگون بهترین راه جلوگیری برای این مشکل درد سر ساز و پر هزینه است.

کاور گوشی (GLASS)

یکی از پرفروش ترین لوازم جانبی موبایل همراه که فروش بسیار بالایی دارد کاور گوشی است که البته خیلی قابل درک است هر فرد با خرید تلفن همراه اولین کاری که باید انجام دهد.

خریدن یک کاور مناسب و متناسب برای مدل گوشی خودش می باشد با اینکار تا حد امکان از شکستن LCD تلفن همراه خود در امان بماانند! و پس از خرید موبایل همراه خود عکل بعدی که بایذ انجام دهد.

برای جلوگیری از شکستن LCD خرید گارد برای گوشی خود است که در طرح ها و مدلهای گوناگونی تولید شده است. دلیل اصلی فروش زیاد و طرفداران زیاد در تنوع و طرح های زیبای آن است.

داشتن یک هنذفری پاور بانک برای هر شخصی کافی است ولی تعداد قاب گوشی معمولا بیشتر است به خصوص برای خانم ها که به طرح ها و زنگ های متفاوتی علاقه دارند.

به تازگی به دلیل تقاضای بالای زیاد مردم و پر رنگ شدن لوازم جانبی گوشی در بازار موبایل به شدت شاهد اجناس تقلبی و بی کیفیت هشتیم.

ظاهر و طراحی اجناس تقلبی تا حدی خوب و قابل قبول است که بیشتر مواقع نمیتوانید تشخیص دهید و باور کنید که ارزش خرید ندارند و فقط ظاهر خوبی دارند.

راه حلی ساده آن است که برای خرید لوارم جانبی خود به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید.

خرید لوازم جانبی

خرید لوازم جانبی موبایل و تبلت و ساعت هوشمند اورجینال از سایت کالانه برای ثبت سفارش کافی است محصول خود را انتخاب و خرید خود را نهایی کنید. خرید لوازم جانبی از فروشگاه اینترنتی کالانه با تخفیف ، ضمانت اصل بودن محصولات جزو شعارهای اصلی ما بوده و ما همیشه سعی کرده ایم بهترین محصولات را در اختیار مشتری قرار دهیم.

تبلیغات شما