Skip to main content

افزایش رتبه سایت در گوگل باعت نمایش سایت شما در بالاترین جستجو های گوگل و افزایش آمار و فروش فروشگاه اینترنتی خواهد بود.

با پیشرفت علم و فناوری، بسیاری از اشخاص برای گسترش کسب و کار خود به ساخت سایت و وب سایت اقدام می کنند. برای بهتر دیده شدن سایت باید اقداماتی را جهت افزایش رتبه سایت انجام داد تا بازدید سایت افزایش یابد. حال مهم ترین سوال برای صاحبان کسب و کار اینترنتی این موضوع است که چگونه رتبه سایت خود را افزایش دهیم؟ افزایش رتبه سایت به افزایش بازدید و در نتیجه فروش بیشتر کسب و کارهای اینترنتی منجر خواهد شد. به همین دلیل افزایش رتبه و بازدید سایت به یکی از دغدغه های اساسی صاحبان سایت ها تبدیل شده است. روش های زیادی برای بهبود رتبه سایت در جستجوی گوگل وجود دارد که ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با چگونگی افزایش رتبه سایت و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل آشنا خواهیم کرد. بنابراین تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

چرا مدیران سایت درصدد افزایش رتبه سایت خود هستند؟

همانطور که میدانید، امروزه با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از صاحبان مشاغل به کسب و کار اینترنتی در حوزه فعالیت خود مشغول شده اند. استفاده از سایت برای ارائه محصول و خدمات یکی از بهترین گزینه ها در زمینه فعالیت اینترنتی محسوب می شود. همواره یکی از دغدغه های مدیران سایت، بهبود و افزایش رتبه سایت در گوگل می باشد که باید با استفاده از روش های اصولی و نوین انجام شود. حال سوال این است که چرا مدیران سایت در پی افزایش رتبه سایت خود هستند؟ پاسخ این سوال بسیار ساده است، در واقع افزایش رتبه سایت در گوگل سبب می شود که سایت شما در بالاترین نتایح موتورهای جستجو گوگل ظاهر شوند و این موضوع باعث کلیک بیشتر و در نتیجه بازدید بالاتر از سایت شما خواهد شد. افزایش بازدید سایت و قرارگیری محصولات با کیفیت در سایت به فروش بیشتر منجر می شود.بنابراین هر اندازه سایت دارای رنک بالاتری باشد، بازدید و فروش آن نیز بیشتر خواهد بود. مدیران سایت باید با استفاده از تکنیک های اصولی به افزایش رتبه سایت خود اقدام نمایند.

سئو سایت چیست؟

سئو (SEO) به بهینه سازی موتورهای جستجو اطلاق می شود که به منظور بهبود عملکرد سایت براساس استانداردهای موتور جستجو صورت می گیرند تا باعث افزایش بازدیدکنندگان به سایت شود. استفاده از مجموعه اقدامات برای تولید محتوا سایت تا در نتایج جستجوی گوگل  جایگاه بهتری را کسب کند، سئو سایت خواهد بود.

عوامل بسیاری بر سئو سایت تاثیر گذارند تا یک سایت در بالاترین نتایج گوگل دیده شود. تولید محتوای مناسب، استراتژی محتوا، بکارگیری کلمات کلیدی، لینک های داخلی و خارجی، توضیحات متا تگ و … از جمله عوامل موثر بر سئو سایت می باشد. بنابراین اگر قصد افزایش رتبه سایت خود را دارید باید به مبحث سئو سایت توجه ویژه ای داشته باشید و از تاثیرات آن غافل نشوید.

برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با سئو وب‌سایت و فروشگاه اینترنتی پیشنهاد می کنیم مقاله “سئو چیست و چرا اهمیّت دارد؟” را بخوانید.

10 راهکار افزایش رتبه سایت در گوگل

موتورهای جستجو گوگل در واقع از متدهای متنوع برای تعیین سایت های صفحه اول خود استفاده می کنند. استفاده از روش های کذب و بی فایده، شاید در ابتدا باعث بهبود سایت شما شود ولی بعد از گذشت مدتی گوگل به دلیل استفاده از روش های اسپم، سایت شما را جریمه خواهد کرد. بنابراین برای افزایش رتبه سایت خود در گوگل باید از روش های اصولی استفاده کنید. تمام روش های بهبود افزایش رتبه و بازدید سایت، زیر مجموعه ای از اصول سئو محسوب می شوند که بکارگیری این روش ها سبب رشد سایت شما خواهد شد. در ادامه 10 تکنیک اصولی و نوین افزایش رتبه سایت در گوگل را بیان خواهیم کرد:

1. بهبود سایت از طریق تولید محتوا

یکی از روش های بهینه سازی سایت، تولید محتوا ارگانیک می باشد که استفاده از مطالب جدید و غیر کپی محسوب می شود. گوگل به سایت هایی که دارای محتوای ناب و دست اول می باشند، اهمیت بیشتری می دهد. صاحبان سایت ها باید مطالب با کیفیت و مرتبط با موضوع اصلی را منتشر نمایند تا بازدیدکنندگان را به سایت خود جذب نمایند. شما باید در تهیه و تولید محتوای سایت خود از استراتژی مناسب استفاده کنید و مطالبی با جذابیت بالا و مفید را تولید نمایید. بنابراین یک روش ساده در افزایش بازدید سایت در موتورهای جستجو گوگل، تولید محتوا اصولی به شمار می آید.

تبلیغات شما