Skip to main content

شرک

دسترسی فیزیوتراپیست‌ها به تجهیزات و تکنولوژی‌های روز دنیا موجب می‌شود با بالا رفتن استانداردهای لازم، این تجهیزات موجب بهبود ناراحتی‌ها و مشکلات در این حوزه شوند. بر همین اساس امروزه وسایل فیزیوتراپی با به روزترین تکنولوژی مورد طراحی و عرضه قرار می‌گیرند. به طور کلی به منظور پیشرفت در درمان بیماری‌های عضلانی و مشکلات مفصلی متخصصین همواره روی به ابداع و طراحی محصولات فیزیوتراپی با بازدهی بالا آورده‌اند. مراکز فیزیوتراپی جهت درمان اختلال اختلالات از طریق ارزیابی بیمار یا از کار افتادگی‌ها و تشخیص و درمان بیماری مشغول به فعالیت هستند. تجهیزات فیزیوتراپی جهت انجام امورات به آسان‌ترین شکل و بدون درد مورد استفاده فیزیوتراپیست‌ها قرار می‌گیرند.

اگر قصد خرید انواع تجهیزات فیزیوتراپی را دارید میتوان از مهمترین محصولات به پکیج بیمارکه شامل پد فیزیوتراپی– ملحفه بیمار و کیف بیمار اشاره کرد

به طور کلی تجهیزات فیزیوتراپی برای توان‌بخشی افراد آسیب دیده مورد استفاده قرار می‌گیرند. افرادی که از اختلالات عصبی، عضلانی و اسکلتی رنج می‌برند، می‌توانند از وسایل فیزیوتراپی جهت توانبخشی کمک کنند. فیزیوتراپیست‌ها با ارائه برنامه‌های توان‌بخشی به خوبی می ‌توانند در طی جلسات مختلف پیشرفت چشمگیری در روند بیمار ایجاد نمایند. افرادی که دچار صدماتی مانند شکستگی استخوان، بیماری‌های عصبی مانند پارکینسون و ام اس،  انواع کمر درد و پوکی استخوان، افرادی که دچار سکته مغزی شده‌اند و بیمارانی که از انواع  فلج‌ها رنج می‌برند، نیز می‌توانند از تجهیزات فیزیوتراپی استفاده کنند

معرفی شرکت نهال طب سلامت

در صورتی که آسیب یا بیماری ای داشته باشید که انجام کارهای روزمره را برای شما دشوار کرده است، ممکن است پزشک این نوع درمان را به شما پیشنهاد کند.
فیزیوتراپی (PT) مراقبتی است که هدف آن کاهش درد و کمک به شما در عملکرد، حرکت و زندگی بهتر است. ممکن است شما به دلایل زیر به این درمان نیاز داشته باشید:

تسکین درد
بهبود حرکت یا فعالیت
پیشگیری از آسیب دیدگی ورزشی یا بهبودی
پیشگیری از از کار افتادگی یا جراحی
توانبخشی بعد از سکته، تصادف، جراحت یا جراحی
کار بر روی تعادل یا پیش گیری از لغزش یا سقوط
کنترل بیماری مزمنی مانند دیابت، بیماری قلبی یا التهاب مفصلی
بهبودی بعد از زایمان
کنترل روده یا مثانه
سازگاری با اندام مصنوعی
یادگیری نحوه استفاده از وسایل کمکی مانند واکر یا عصا
داشتن آتل یا بریس

امکان انجام فیزیوتراپی در هر سنی وجود دارد. این رویکرد می تواند انواع مشکلات سلامتی را درمان کند.

تبلیغات شما